Tak for din henvendelse, som nu er registreret.

Vi vender tilbage snarest muligt.

Kontakt os

Når du køber din næste bolig eller vælger at bygge nyt, er det en at de største beslutninger man træffer som enkeltperson eller familie. Her vil FRIDA Forsikring være din partner.

Vi specialiserer os og fokuserer vore kompetencer indenfor boligmarkedet. Vor mange års erfaring med forsikring gør, at vi kan give dig den bedste rådgivning, når du skal sikre dig med en ejerskifteforsikring eller ved nybygning - en byggeskadeforsikring.

Læs mere under Boligsælger/Køber, Ejendomsmægler eller Nybygger.

Ejerskifteforsikring

Kontakter du os vedrørende tilbud på ejerskifteforsikring skriv venligst på e-mail: ejerskifte@fridaforsikring.dk og ønsker du tilbud se venligst:

Sådan får du et tilbud på ejerskifteforsikring

Byggeskadeforsikring

Har du spørgsmål vedr. Byggeskadeforsikring skriv venligst på e-mail: byggeskade@fridaforsikring.dk - og ønsker du tilbud se venligst:

Sådan får du et tilbud på byggeskadeforsikring

Skade

Har du en skade du vil anmelde, så kontakt os venligst på e-mail: skade@fridaforsikring.dk

Du kan læse mere omkring hvordan du anmelder en skade her:

Sådan anmelder du en skade

Sådan fortryder du forsikringen

Fortrydelsesfristen er 14 dage. Fristen regnes fra den dag, hvor du har forsikringsbetingelserne i hænde.
Inden fortrydelsesfristens udløb skal du underrette Frida Forsikring om, at du har fortrudt aftalen. Giver du os underretningen pr. post, er det tilstrækkeligt, at du sender brevet inden fristens udløb.

Du bør sende brevet fra posthuset og få en kvittering som dokumentation for, at brevet er sendt rettidigt. Fortryder du pr. e-mail, bør du sende mailen på en sådan måde, at du får en kvittering for afsendelsesdag- og tidspunkt.

Underretning om at du har fortrudt, skal du sende til:

FRIDA Forsikring Agentur A/S
Stationsparken 37
2600 Glostrup

eller via e-mail til: ejerskifte@fridaforsikring.dk

Klager

Hos FRIDA Forsikring Agentur A/S tager vi din oplevelse seriøst.

Er du uenig i vores sagsbehandling af dine forsikringer, eller ønsker du at klage over en afgørelse vi har truffet, er du velkommen til at kontakte vor kundeklagefunktion.

Send en e-mail eller et brev til os om sagen på adressen:

FRIDA Forsikring Agentur A/S
Stationsparken 37
DK-2600 Glostrup
att: Kundeklagefunktion

Telefon: +45 70 70 78 79

E-mail: kvalitet@fridaforsikring.dk

Sådan klager du

Skriv til os - og fortæl os:

  • Hvad du er utilfreds med
  • Hvorfor du er utilfreds
  • Hvad du ønsker, at vi skal foretage os

Har du skriftligt materiale og breve, som du allerede har modtaget fra os, vedlægger du det.

Sådan behandler vi din klage

Når vi har modtaget din klage, får du umiddelbart bekræftelse på vor modtagelse, og vores klagefunktion undersøger straks din sag igen. Er sagen kompliceret, kan det være, at der vil gå lidt tid, men ellers vil det gå hurtigt. Såfremt vi undervejs får behov for yderligere oplysninger om sagen, kontakter vi dig.

Hvis du efter vores svar stadig er uenig med os, har du mulighed for at gå videre med sagen til Ankenævnet for Forsikring.